7 دلیل برای استفاده از آجر نما نسوز در ساخت و ساز

آجر نسوز نما آجرهایی هستند که عمدتاً با هدف استفاده در نمای دیوار ساخته می شوند.

در اینجا 7 دلیل وجود دارد که چرا باید از آجرهای نسوز نما در نمای داخلی و خارجی خانه های خود استفاده کنید.

 

آجر های نما نسوز چیست؟

 

از این آجرها برای ایجاد نماهایی با کیفیت عالی زیبایی شناختی و همچنین بدلیل استحکام قابل توجه آنها برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی شدید استفاده می شود.

 

آیا آجرهای معمولی و آجرهای نسوز یکسان هستند؟

 

آجرهای معمولی عمدتاً برای استفاده در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند که در آن آجر باید از بیرون گچ کاری شود. با این حال، آجرهای نسوز نما با این هدف ساخته می‌شوند که سطح آجری را در معرض دید قرار دهند تا به آن ظاهر زیبا، روستایی و قدیمی و حتی مدرن و امروزی برسید!

 

آجر نسوز

 

در اینجا 7 دلیل وجود دارد که چرا باید از آجرهای نما نسوز برای فضاهای خود استفاده کنید:

 

سرعت و کیفیت در کنار هم - گنجاندن آجرهای نما در ساختار نما ساختمان، به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید زیرا نیازی به گچ، رنگ آمیزی یا فرآیند دیگری نیست. این همچنین به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. شما یک سازه با هزینه کم و با کیفیت بالا می سازید.


نمای همیشگی با ظاهری جاودانه – آجرهای نسوز تا ابد ماندگار می شوند. این آجرها ماندگاری بالایی دارند. چنین آجرهایی با استفاده از فرآیندهایی تولید می شوند که اطمینان حاصل می کنند می تواند صدها سال آینده را در برابر انواع مخاطرات محیطی و طبیعی تحمل کند.


تعمیر و نگهداری ناچیز - آجرهای نسوز پس از اجرا به  هیچ گونه تعمیر و نگهداری دارند. ساختمان هایی با نمای آجری معمولاً ارزشی طولانی مدت ایجاد می کنند.


پایدار از نظر زیست محیطی - آجر که با استفاده از خاک رس ایجاد شده است محصولی طبیعی است که آن را برای محیط زیست بسیار پایدار می کند.


طیف گسترده ای از رنگ ها، بافت ها، سایه ها - آجرها در رنگ ها و الگوهای مختلف موجود هستند. بافت های زیادی برای انتخاب وجود دارد.


عایق اضافه شده از خاک رس - استفاده از آجر به افزودن مزایای عایق به سازه کمک می کند. به عنوان یک ماده متخلخل، به ایجاد آب و هوای راحت در داخل خانه کمک می کند.


بسیار مقاوم در برابر آب و هوا - آجرهای روبه‌رو در برابر آب و هوا بسیار مقاوم هستند. آنها برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید همراه با دوام رنگ و بافت خود ساخته شده اند.

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده