آجر نسوز آذرخش قم | قیمت کمتر، کیفیت بالاتر

آجر نسوز یکی از محصولاتی است که در سالیان اخیر به صورت چشمگیر در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای داخلی و خارجی به از آن استفاده می شود. در بین کارخانه های تولید کننده این محصول، شرکت آجر نسوز آذرخش قم، با کیفیت ترین آجر نسوز را در ایران تولید می کند که سهم بیشتری از آن به کشور های همسایه و حتی اروپایی صادر میگردد که در عین کیفیت بالا، قیمت بسیار بیشتری را در مقایسه با دیگر کارخانه های تولید آجرنسوز ارائه می دهد. 

محبوبیت این برند از آجر نسوز باعث شده که تعداد زیادی از نمایندگی ها در سطح کشور به فروش این محصول از این کارخانه مشغول باشند. 

 

 

اگر به دنبال آجر نما با کیفیت بالا با قیمتی کمتر از آذرخش قم هستید، جای درستی آمده اید. شرکت ما در تولید و فروش آجرهای نما با کیفیت بالا که استانداردهای صنعت را برآورده می کند یا فراتر می رود، متخصص است. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید محصولات ما را به جای آذرخش قم انتخاب کنید:

قیمت: قیمت آجرهای نما ما به طور قابل توجهی کمتر از آذرخش قم است و برای هر کسی که به دنبال خرید آجر نمای باکیفیت است، انتخابی مقرون به صرفه است.
کیفیت: با وجود قیمت پایین تر، ما بسیار مراقب هستیم که آجرهای نما از بالاترین کیفیت برخوردار باشند. ما از آخرین فن آوری و تکنیک های ساخت استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولاتمان بادوام، ماندگار و زیبا هستند.
طیف وسیعی از گزینه ها: ما طیف گسترده ای از آجرهای نما شامل رنگ ها، اندازه ها و بافت های مختلف را ارائه می دهیم که گزینه های بیشتری نسبت به آذرخ قم در اختیار شما قرار می دهد.
خدمات مشتری: ما به خدمات عالی به مشتریان خود افتخار می کنیم. کارکنان آگاه و خوش برخورد ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما و کمک به شما در انتخاب آجر نمای مناسب برای نیازهای شما هستند.

 

مجموعه ما در زمینه فروش و عرضه عمده آجر نمای نسوز  فعالیت می کند که شما عزیزان می توانید در صورت تمایل به خرید این‌ محصولات به سایت ما یا به صورت مستقیم با ما در تماس باشید.

 

آجر نسوز آذرخش

 

کارخانه آجر نسوز آذرخش قم

 

همانطور که گفته شد، کارخانه های زیادی در سطح ایران وجود دارند که به تولید آجر نسوز برای طراحی و ساخت نمای داخلی و خارجی ساختمان های مشغول هستند. اما کارخانه آجر نسوز آذرخش قم از قدیمی ترین، موفق ترین و خوشنام ترین این کارخانه ها است که بدلیل استفاده از تجهیزات و منابع معدنی باکیفیت و درجه1، مشتریان داخلی و صادراتی زیادی را متوجه خود کرده است. پیروی از استاندارد های موجود در تولید آجر نسوز آذرخش، سبب شده که این محصول با کیفیت بالا تولید شود که همین امر تقاضا این برند از آجر نسوز را بیش از پیش افزایش داده است. آدرس کارخانه 1 آذرخش قم، شهرک صنعتی شکوهیه، بلوار شهید بهشتی، نبش خیابان مفتح است. 

 

نمایندگی آجر نسوز آذرخش قم 

 

درمحله هایی که بورس فروش آجر نسوز است، همیشه آجر نسوز آذرخش دارای نمایندگی و شعبات فروش بوده و بدنبال گسترش فروش محصولاتش می باشد. به دلیل استقبال زیاد افراد در خرید آجر نسوز آذرخش قم، این شرکت تعداد زیادی از نمایندگی های خود را در شهر های تهران، اصفهان، کرمان و مشهد تاسیس کرده تا مشتریان بتوانند نمونه آجر های تولیدی این شرکت را از نزدیک مشاهده و خرید نمایند. 

 

نما آجر نسوز آذرخش

 

نمایندگی آجر آذرخش در تهران

 

شعبه فروش کارخانه آجر آذرخش قم در تهران جزء کلیدی موفقیت این شرکت در صنعت ساختمان ایران است. شعبه فروش که در قلب شهر واقع شده است، موقعیت مناسب و قابل دسترس مشتریان را برای خرید آجر مرغوب آذرخش قم فراهم می کند. شعبه فروش دارای کارکنان آگاه و دوستانه ای است که به ارائه خدمات عالی به مشتریان و اطمینان از برآورده شدن نیازهای مشتریان اختصاص دارند. علاوه بر این، این شعبه قیمت‌های رقابتی و طیف گسترده‌ای از انواع و اندازه‌های آجر را برای اجرای پروژه‌های مختلف ساختمانی ارائه می‌دهد. در مجموع، شعبه فروش کارخانه آجر آذرخش قم در تهران، بخش مهمی از فعالیت این شرکت بوده و نقش تعیین کننده ای در تامین تقاضای آجر با کیفیت در بازار ایران ایفا می کند و در خیابان بنی‌هاشم واقع در بورس فروش مصالح ساختمانی اعم از کاشی و سرامیک و شیر آلات واقع گردیده است. 

 

 

لیست قیمت آجر نسوز آذرخش

 

با توجه به اینکه کیفیت تولیدی آجر نسوز آذرخش قم بسیار بالا بوده، استقبال خریداران از آن افزایش یافته و به طبع لیست قیمت  آجر نسوز آذرخش نسبت به دیگر کارخانه ها بیشتر میشود. 

نمایندگی های مذکور که به عنوان پخش کننده مجاز این شرکت شناخته می شوند، به صورت عمده این محصول را از کارخانه دریافت و در سطح کشور برای مشتریان توزیع میکنند. 

پیچیدگی تولید و تنوع ابعادی و رنگ آجر نسوز آذرخش قم همراه با کیفیت بالای آن سبب شده که قیمت فروش آن تحت تاثیر همین فاکتور ها نسبت به آجر های معمولی بیشتر شود.  البته باید بدانید که روش و حجم خرید این محصول هم بر روی نرخ فروش و قیمت آن تاثیر می گذارد.

 

آجر نسوز انگلیسی آذرخش

در بسیاری از فروشگاه های غیر رسمی انواعی از آجر نماها را تحت عنوان آجر نمای نسوز عرضه می کنند که در اصل نسوز نیستند و قیمت ارزان تری نسبت به انواع آجرهای نسوز دارند. همین امر باعث می شود که خریداران در صورت عدم اطلاعات کافی به خرید این محصولات اقدام کنند.

برند آذرخش همواره یکی از برند های معتبر تولید کننده آجر نما بوده است که نمایندگیهای زیادی در سراسر کشور دارد در قم نیز این محصولات به صورت عمده تولید می شوند که مورد استقبال خریداران قرار می گیرد.

 

در کنار فروش آجر نسوز آذرخش، مجموعه آجر کلیک با ارائه آجر نسوز درجه 1، سعی در ارائه بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را به مشتریان عزیز دارد. 

شما می توانید برای استعلام قیمت آجر نسوز این فرم را پر نمایید. 

اما به طور کلی لیست قیمتی ارائه شده برای محصولات ما به شرح زیر می باشد : 

 

لیست قیمت آجر نسوز

 

 

ابعاد آجر نسوز آذرخش

 

اگر به سایت آذرخش قم سر بزنید، تنوع ابعادی، طرح و رنگ بسیار بالایی را مشاهده میکنید که در رنج وسیعی از قیمت ها به فروش داخلی و صادراتی می‌رسد. 

شرکت آجر نسوز آذرخش قم سعی کرده بهترین کیفیت را در تمام ابعاد مورد نیاز مشتریان تولید کند. متداول ترین نوع این دسته از متریال ساختمانی آجر نما نسوز پلاک 31*7 سانتی است که در رنگ های مختلف اعم از آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز طوسی، آجر نما نسوز مشکی و آجر نما نسوز سفید عرضه می شود.

 

نمای سفید نسوز آذرخش

 

تکسچر آجر نسوز نما آذرخش قم

 

برای طراحان داخلی و خارجی نماهای ساختمان ها لازم است که تکسچرهای باکیفیت آجر نسوز را در اختیار داشته باشند تا بتوانند طراحی‌های سه‌بعدی واقعی را از نما داشته باشند و به مشتریان خود ارائه دهند. 

جهت استفاده، محصول مورد نظر خود را در لیست بیابید و تکسچر آن را دانلود کنید.

 

نسوز طوسی آذرخش

 

محصولات کارخانه آجر آذرخش قم 

 

کارخانه آجر آذرخش قم انواع آجرهای نما از جمله آجرهای نسوز قرمز و نسوز سفید را با کیفیت بالا تولید می کند که در بین معماران، سازندگان و صاحبان خانه بسیار محبوب است.

آجر نسوز قرمز یک انتخاب کلاسیک و جاودانه برای هر پروژه ساختمانی است. آنها از خاک رس طبیعی ساخته شده اند و دارای رنگ متمایز قرمز مایل به قهوه ای هستند که بسته به فرآیند پخت می تواند از روشن تا تیره متغیر باشد. بافت آجرهای قرمز نیز می تواند متفاوت باشد، برخی از آنها دارای سطح صاف و برخی دیگر ظاهر ناهموارتری دارند. آجرهای نسوز قرمز در ساختمان‌های سنتی و تاریخی و همچنین در طرح‌های معاصر که به دنبال ایجاد گرما و شخصیت به فضا هستند، محبوب هستند.

از سوی دیگر، آجرهای نسوز سفید ظاهر مدرن و پیچیده‌تری ارائه می‌دهند. آنها از مواد با کیفیت بالا، از جمله مواد معدنی نسوز ساخته شده اند و در طیف وسیعی از سایه ها، از سفید روشن تا سفید مایل به طوسی  در دسترس هستند. آجرهای نسوز سفید می توانند سطحی صاف یا بافت داشته باشند و ظاهر تمیز و ساده آنها را به گزینه ای محبوب برای ساختمان های معاصر و طرح های مینیمالیستی تبدیل می کند. آنها همچنین یک گزینه همه کاره هستند که می توانند با مواد دیگر مانند چوب یا فلز جفت شوند تا کنتراست قابل توجهی ایجاد کنند.

آجرهای قرمز و سفید کارخانه آجر آذرخش قم با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت و اقدامات کنترل کیفی دقیق ساخته می شوند تا اطمینان حاصل شود که بالاترین استانداردهای دوام، استحکام و زیبایی را دارند. چه در حال ساخت خانه سنتی و چه فضای تجاری مدرن باشید، آجرهای قرمز و سفید تولیدی کارخانه آجر آذرخش قم مطمئنا راه حلی زیبا و ماندگار را ارائه می دهند.

 

 

سخن آخر 

همانطور که گفته شد کارخانه آجر نسوز آذرخش قم، این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت بالا نسبت به دیگر رقبا حاضر در این صنعت به مشتریان خود عرضه می کند. مهم ترین تقاضا مشتریان، فروش بهترین کیفیت آجر نسوز با قیمت مناسب هست که مجموعه آجر کلیک با حذف واسطه ها در زمان فروش، سعی در کاهش قیمت ها داشته است.

 

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
فرهادی گفت:
قیمت نسوز اذرخش نسبت به دیگر کارخونه ها خیلی بالاتر هست. در صورتی که میشه کیفیت مشابه با اذرخش با قیمت کمترهم پیدا کرد
معتمدی گفت:
قیمت اجر نسوز سفید پلاک ۷ سانتی جقدر هست ؟